Pagina's

dinsdag 24 januari 2012

Scr@p Cards Challenge #20

Hallo allemaal, vandaag gaat de nieuwe challenge van start maar voor we deze bekend gaan maken willen we jullie eerst allemaal bedanken voor alle prachtige inzendingen het was dan ook weer heel moeilijk een winnaar te kiezen... maar ook deze keer zijn we er uit gekomen en het is geworden....!!!!!
Tinie met deze prachtige kaart.

Van Harte gefeliciteerd Tinie als je even je adres aan ons door wil mailen dan komt de prijs naar je toe.!

Dan hebben we voor we verder gaan nog een nieuwtje en dat is.... dat we er een nieuwe sponsor bij hebben en wel......Hobby Compleet De Duif. Als je op onderstaande foto klikt kom je direct op de website.
Zo en dan nu naar challenge # 20 en dat is maak een kaart of andere creatie met 1 van deze 3 foto's.


 


Wij als team hebben ons best gedaan om jullie te inspireren.
Hier onze creaties.

Marjan.
Neltine.
Suze

Zoals ik al eerder vertelde in het bericht is er een nieuwe sponsor Hobby Compleet De Duif en deze steld deze prijs beschikbaar, dank je wel hiervoor.


Heb je ook zin om mee te doen dit kan tot..
Maandag 6 februari 18.00 uur.


Liefs, Marjan, Neltine en Suze.



31 opmerkingen:

  1. Belíssimos trabalhos!!!
    Um beijo, lindo dia para vocês, fique com DEUS.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuk dames!!! Ben zeer vereerd! En wat laten jullie weer prachtige creaties zien!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd Tinie, je kaartje ziet er dan ook super uit! En dames wat een pracht kaartjes hebben jullie weer gemaakt ter inspiratie, geweldig hoor! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd TINIE.
    Echt dik verdiend.

    En Dames dat zijn weer prachtig mooie kaartjes.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige mooie uitwerkingen hebben jullie gemaakt.wow.
    Ik ga als ik er aan toekom proberen mee te doen met de nieuwe challenge, ik vind het een super challenge.

    En Tinie gefeliciteerd je kaartje is prachtig.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd, Tinie met je overwinning. En terecht gewonnen.
    Wat hebben jullie weer een leuke challenge bedacht dames, ga proberen weer mee te doen, want dit is natuurlijk helemaal mijn stijl.
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tini, Van harte gefeliciteerd!
    Wat een Super leuke plaatjes! Ik kon het niet laten en ben gelijk aan de knutsel gegaan.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke uitdaging, via het blog van Cobie kom ik hier terecht en ben meteen volger geworden en ga natuurlijk ook meedoen.
    Lieve groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd Tinie,met je prachtige creatie.Ik wil deze keer ook weer graag mee doen met de challenge,en ik heb mijn project op mijn blog geplaatst.

    Groetjes Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoe pittig gaaf meiden,...;o)

    Warme groetjes,
    Anita.

    ps drukkies anders wist ik het wel...supertjes tof;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bedankt voor de drie leuke plaatjes, ik heb met moeite een keuze gemaakt voor mijn kaartje.
    Ik vond het leuk weer eens een vintagekaartje te maken.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke plaatjes om mee te werken, de voorbeelden ook weer even mooi, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. gefeliciteerd Tinie, wat een prachtig kaartje is dat geworden.
    Vond het lastig kiezen hoor tussen drie van die lieve afbeeldingen.
    Het is gelukt!!
    Liefs,
    Dithny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dames ontzettend bedankt voor de leuke prijs, ik had het vandaag bij de post, helemaal geweldig!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd hoor Tinie en dankjewel weer dames voor een geweldige challenge.....vintage, heerlijk!!
    Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schattige foto's!!En wat hebben jullie mooie voorbeelden gemaakt!!
    Heb net mijn versie geplaats...
    Fijn weekend allemaal,
    Liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heb voor het eerst geprobeert mee te doen, hoop dat ik mij op de juiste manier heb ingeschreven.

    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. gaaf om mee te mogen doen
    super
    gr,ans xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk is het toch om aan een challenge mee te doen , ik ga dan ook gauw aan de volgende kaart beginnen groetjes en allemaal succes groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk is het toch om aan een challenge mee te doen , ik ga dan ook gauw aan de volgende kaart beginnen groetjes en allemaal succes groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo,
    Dit is de eerste keer dat ik mee doe met een challenge van jullie.
    Ik vond het leuk om weer eens een vintage kaart te maken.
    Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een ontzettend leuke challenge.
    Ik heb met plezier meegedaan.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd Tine, het is een super mooi kaartje!
    Wat een lieve plaatjes voor de volgende challenge. Ik heb mijn kaartje erbij gezet.
    groetjes Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hallo dames wat een prachtige kaartjes hebben jullie gemaakt
    ik ben volger geworden
    dank je wel voor de leuke plaatjes
    heb er een kaartje meegemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  25. was voor mij de eerst keer dat ik een vintrage plaatje gebruikte, maar zeker niet de laatste keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. dit was voor mij de eerste keer om met een foto een kaartje te maken, maar zeker niet de laatste keer

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat is dit een leuke manier om kaartjes te maken, ik heb mijn eerste deelname toegevoegd en kijk vast uit naar de volgende uitdaging,
    lieve groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Superleuke challenge, ik probeer met nog een 2de kaartje te komen :)
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  29. dag dames wat een super leuke challenge ben blij dat ik het heb kunnen halen.
    en wat een schitterende voorbeeldkaarten en creatie.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtige dingen hebben jullie met de schattige plaatjes gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. http://texx.by/forum/viewtopic.php?id=10632
    http://worldofrevenge.org/phpBB3/posting.php?mode=reply&f=1&t=129501

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...