Pagina's

woensdag 27 juni 2012

Scrap-Cards Challenge 31


Hallo allemaal,
We willen jullie weer bedanken voor de prachtige kaarten die jullie hebben gemaakt naar aanleiding van de sketch bij deze challenge. Er zaten prachtige exemplaren tussen, de één nog mooier dan de ander.
Ook hebben we nu weer een heel terechte winnaar. En dit is namelijk geworden:


Van harte gefeliciteerd Margo. Je kaart is schitterend. Als je ons even een berichtje stuurt komt de prijs zo snel mogelijk naar je toe.
Ga gauw eens op bezoek op haar blog om nog meer prachtige creaties van haar te zien.

Nummer 2 :

Nummer 3:





Dames van harte gefeliciteerd. Als jullie willen mogen jullie de Top3 banner op jullie blog vermelden. Deze kun je vinden in de rechter zijbalk.

Dan onze volgende en voorlopig even laatste challenge voor we aan onze zomerstop beginnen.
Het thema van deze challenge is ‘Lintjes en bloemen’. Hoe je deze gebruikt mag je helemaal zelf weten.
Als er maar in ieder geval een stuk lint (organza, satijn, seam binding enz) en bloemetjes op je creatie zit.

Hieronder weer onze voorbeelden van ons Design Team.

Onze gast designer Linda 





Lijkt het je ook leuk om een keer mee te doen met onze challenge en wil je een leuke prijs winnen?
Kijk dan voor de voorwaarden in de rechter zijbalk. Deze challenge loopt tot maandag 10 juli om 18:00 uur.

Er wordt ook deze keer weer een mooie prijs beschikbaar gesteld door:
In2Stamps


Hartelijk bedankt hiervoor!!

Bedankt voor jullie leuke reacties en jullie prachtige inzendingen en tot een volgende keer.
Liefs, Linda, Marjan, Suze en Neltine

23 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd aan de top 3 / winnaar wat een prachtige kaarten Nu ook weer een mooie challenge...
    Even een opmerking jammer dat niemand van jullie DT kommentaar op mijn kaartje van de vorige challenge heeft geschreven...ik was zelf erg tevreden met het kaartje en was benieuwd naar jullie mening..
    Lieve groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo allemaal ik zie dat ik in de top 3 zit en ook nog de winaar bent geworden. Jippie...De andere dames van de top 3 ook gefeliciteerd.Leuke nieuwe uitdaging deze keer zal weer een kaartje maken de kaarten van het DT zijn weer prachtig.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dames gefeliciteerd!
    Ook ben ik het met Blankina eens we krijgen geen respons meer van jullie op onze kaartjes terwijl ik de een na laatste keer er zelfs 3 had ingestuurd!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi dames van harte gefeliciteerd met het winnen van de prijs en de eer en de serie kaarten van het DT zijn geweldig mooi!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo'n leuke opdracht, dus ik ben meteen van start gegaan en mijn kaartje staat er als eerste op.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd aan de winnaars en prachtige voorbeeldkaarten DT dames.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd dames, het zijn dan ook superkaarten.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn om weer in de top 3 plaats te mogen nemen en Margo supergefeliciteerd met je 1e plaats, knap gedaan.
    Natuurlijk ook Ina gefeliciteerd, 3e is ook een prachtige plek voor jouw hele mooie kaart.
    mooie voorbeelden weer voor de nieuwe challenge, dat wordt weer wat moois verzinnen.
    Lieve groetjes, Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo, ik heb er vast een kaartje opgezet maar ik ga zéker nog iets anders maken. Jullie zijn nog niet van mij af, haha. Ik ben gék op dit challengeblog!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dames Gefeliciteerd!
    Zojuist heb ik mijn bijdrage toegevoegd voor de nieuwe challenge!
    Succes allemaal!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heb mijn kaartje gemaakt vanavond, er zit lint en bloemetjes in verwerkt, weet alleen niet hoe streng jullie zijn want er zitten ook pareltjes en hoekjes op. Nou ja ik zie het wel en anders maken we gewoon weer een nieuwe.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi ! Als touw geen lint is , mogen jullie die van mij verwijderen hoor. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke uitdaging weer, en mooie voorbeelden.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb dit keer een stakaartje gemaakt
    Leuke challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke challenge om te doen.
    Gisteravond mijn tweede kaart geplaatst. Misschien komt er nog een derde...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zojuist heb ik mijn derde kaart geplaatst. Comlimenten allemaal, mooie creaties!
    Groetjes Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik doe voor de eerste keer aan jullie challenge mee. Leuk thema.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een leuk thema en materiaal wat je bijna overal bij gebruikt.
    Mijn eerste kaart is geplaatst. Misschien haal ik nog een 2de.

    Mooie voorbeelden van jullie dt team.

    Groetjes mystiek

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat is weer een super leuke challenge dames! Zojuist mijn kaart erbij gezet. Lieve groetjes,
    Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi dames, mijn bijdrage aan deze leuke challenge heb ik zojuist gelinkt aan jullie blog.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zojuist nog een 2 kaartjes geplaatst. Er staat maandag 10 juli, maar het is nu maandag 9 juli.
    groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi allemaal

    Wat leuk om hier aan mee te doen is me eerste keer, maar zeker niet de laatste.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo allemaal

    Wat leuk om hier aan mee te doen me eerste keer, maar zker niet de laatste keer.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...