Pagina's

dinsdag 16 oktober 2012

Scr@p Cards Challenge # 36

Hallo allemaal,

Wat leuk dat jullie ons weer een bezoekje brengen. Vandaag gaat onze nieuwe challenge van start, maar voor we hier meer over vertellen willen we jullie eerst bedanken voor jullie deelname. Het was ook deze keer  moeilijk een  top 3 te kiezen maar we zijn eruit......!!

De winnaar van Challenge # 35 is...

Tineke. H

Van Harte Gefeliciteerd met je nummer 1 plaats. Als je aan Suze even je adres door wil geven, dan komt de prijs van Doe@ding zo snel mogelijk naar je toe.

Ook mag je de nummer 1 banner op je blog plaatsen 
deze kan je vinden in de rechter zijbalk.

Nummer 2
Ellen

Nummer 3
Plony

Dames van Harte Gefeliciteerd  met jullie prachtige creaties.
Als jullie willen mag je de top 3 banner op je blog plaatsen, deze
kan je vinden in de rechter zijbalk.


De Nieuwe Challenge

Als team hebben we dit keer een nieuwe challenge voor jullie verzonnen en wel

Alles mag behalve Vierkant of Rechthoekig ..!!

Hier onder wat voorbeelden van ons Design team.

Onze Geust disigner Mirande




Dt Marjan.


Dt Suze


De prijs wordt deze keer beschikbaar gesteld door Hobbycompleet de Duif.
Hartelijk dank Marian voor deze mooie prijs!
Misschien leuk om ze ook eens een bezoekje te brengen op de Kreadoe. Je kan ze vinden bij Standnummer H050.


De uiterste inzenddatum
Jullie kunnen je inzending plaatsen tot Maandagavond 18.00 uur.

Succes allemaal, en natuurlijk hopen we op veel inzendingen. Zijn er vragen dan horen we het graag.

Liefs, Neltine, Marjan en Suze.

13 opmerkingen:

  1. hallo
    ik ben een nieuw volger van jullie, nu wil ik jullie banner op mijn blog zetten. lukt niet, misschien hebben andere mensen er ook problemen mee, zou je het ff na willen kijken?Heb van alles geprobeerd, maar krijg hem niet mee
    liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een juweeltjes van een voorbeeldkaarten staan hier heel mooi gedaan dames.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Tineke met de 1e prijs. Super leuk dat ik in de top 3 zit...bedankt en ik heb hem op mijn blog gezet.
    Ging trouwens goed hoor Anneke.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dames van de top 3 proficiat.Leuke nieuwe challenge De voorbeelden van het DT zijn weer prachtig.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat superleuk dat ik gewonnen heb. Suze ik heb je een mailtje gestuurd.

    Lieve groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anneke lukt het ook niet als je op de de afbeelding gaat staan, rechts klikt en afbeelding op slaan als.........
    succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik kom via bloghop, ( zo leuk soms)
    op jullie site, en heb mijn kaartje bij de challenge geplaatst:)
    ik heb jullie gelijk op volgen gezet uiteraard;)

    en wat een schitterende voorbeelden zeg!
    weer een blog met inspiratie;)))

    liefs,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Net mijn eerste deelname gepost.. Spannend hoor, ik ben nog maar een beginner maar wat een prachtige inzendingen allemaal hier!!! Heerlijk om naar te kijken, daar leer ik veel van! Supermooi!
    Liefs, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke uitdaging en prachtige voorbeelden!! Ik heb mijn creatie erbij gezet!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartjes dames, leuke opdracht!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. erg leuke challenge mijn kaartje is geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oei oei, op de valreep,
    ik hoop dat ik nog mee mag doen
    met deze hele leuke challenge ! ☺
    Ik heb moeten haasten om hem
    geplaatst te krijgen...

    Ook wil ik nog even kwijt dat ik de
    voorbeelden van iedereen echt
    geweldig vind !

    Grtjs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De eerste keer dat ik meedoe.....hele leuke challenge en super voorbeelden.
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...