Pagina's

zaterdag 30 maart 2013

Scr@p-Cards Challenge #45.

Lieve allemaal,

Allereerst willen wij jullie aan iemand voorstellen. Jullie hadden al vernomen dat Neltine helaas moest stoppen en aangezien wij het met z'n twee├źn niet echt aankunnen hebben wij Angelique Kranendonk erbij gehaald. Zij zal nu ons team gaan versterken. Van harte welkom Angelique, wij zijn erg blij dat je ons hier wilt komen helpen!!

Nu de winnaar van Challenge # 44

. Er hebben weer een leuk aantal mensen mee gedaan en het was dus ook weer erg moeilijk
 om te kiezen, maar dit is onze top 3 geworden:
No. 1
Gerrie

Van Harte Gefeliciteerd Gerrie, met je prachtige kaart heel sjiek.
Als je Suze even een mailtje stuur komt de prijs naar je toe, ook mag
je de nummer 1 banner op je blog plaatsen..!!
En als je het leuk vind mag je een keer gast designer zijn voor de volgende challenge
laat dit even weten in het mailtje aan mij het e mail adres staat inde zijbalk.

No. 2
Lia B

No.3
Trijntje.


Dan op naar de volgende challenge.
Deze keer is de opdracht om een kaart of creatie te maken met vlaggetjes erin verwerkt.
Wij zijn heel benieuwd wat jullie hiervan gaan maken.
Dit zijn onze creaties geworden:

Angelique

Suze

Marjan


Hebben jullie ook zin om een keertje mee te doen en een leuke prijs te winnen?? Kijk dan voor de voorwaarden in de rechterzijbalk. Hier staat de uitleg beschreven.
Deze keer is de prijs beschikbaar gesteld door Hobbyshop Agnes.
Weer heel erg bedankt hiervoor!!


De challenge loopt tot vrijdag 19 april om 18.00 uur.

Wij hopen dat jullie allemaal weer gezellig mee gaan doen!!
Heel hartelijk bedankt voor jullie komst en graag tot de volgende keer.


Liefs, Suze, Angelique en Marjan




16 opmerkingen:

  1. Die is eerste plaats is meer dan terecht, wat een mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk dat ik nr. 1 ben geworden met mijn post kaart. Tot de volgende Challenge! Paas groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welkom Angelique in het team, helemaal leuk. Gefeliciteerd voor de dames die gewonnen hebben, het zijn dan ook schitterende kaartjes. Jullie voorbeeldkaartjes voor de challenge zijn ook weer top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige voorbeeldkaarten. Ook proficiat aan de winnaars van de vorige challenge. En Angelique veel succes !
    gr.
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd dames. Zowel voor de winnaars als voor de DT dames. De kaarten zijn schitterend.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd dames, prachtige kaarten hoor. Ook angelique wens ik hartelijk welkom, wat zal het weer allemaal genieten worden hier.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk: mijn kaart haalde de tweede plaats bij de challenge 'Post'! Ik ben er blij mee en ga weer een nieuwe kaart maken voor de volgende uitdaging.
    Angelique, succes in het team!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd dames. En met de nieuwe uitdaging doe ik graag mee.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat hebben jullie een leuk blog! Ik kwam hier terecht via een ander blog en ben meteen volger geworden. Ik doe graag mee met jullie leuke challenge!
    Groetjes,
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo,n feestelijke uitdaging en nu had ik het vergeten op te schrijven,maar de vlaggetjes zaten wel in mijn hoofd.vandaag wist ik het weer en hij staat er.

    Gr. Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is weer een leuke opdracht.ik heb mijn kaart er ook bij gezet.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige voorbeeldkaarten dames.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke opdracht en prachtige voorbeelden!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie voorbeeldkaarten. Ik was toevallig bezig met een kaart met een vlaggetje toen ik ineens jullie thema zag.
    gr.
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke opdracht, ik maak graag kaarten met vlaggetjes. Dat geeft echt zo'n feestelijk effect!

    Groetjes
    Mar10=creatief

    http://mar10creatief.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb een kaart met vlaggetjes
    gemaakt, hoop dat jullie hem leuk vinden.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...