Pagina's

maandag 3 juni 2013

Scr@p-Cards Challenge #48.

Hallo allemaal,

Door wat omstandigheden iets later dan gepland, maar hier zijn we dan toch. Wat hebben er deze keer veel met de challenge meegedaan zeg...echt helemaal top! Heel erg leuk om te zien, en zo ontzettend gevarieerde kaarten en creaties....het was ook echt weer genieten. Wel hebben jullie het ons best lastig gemaakt hoor....het was heel moeilijk om uit zoveel mooie creaties te moeten kiezen.
Maar dit was voor ons de top 3:
Nr 1:
Nr 2:
Wendy


Nr 3:
Rosina


Van harte gefeliciteerd met het behalen van de Top 3, als jullie het leuk vinden mogen jullie de banner meenemen en op jullie blog plaatsen. Deze kun je vinden in de rechterzijbalk. En Ans, wil je ons even een mailtje sturen? Dan kunnen wij de prijs met je regelen.

Nu op naar de volgende challenge. Wij hebben deze keer gekozen voor een kleurenchallenge naar aanleiding van deze foto.
Dus de bedoeling is dat je een kaart of creatie maakt waar deze alleen deze kleuren in voorkomen.
Dit zijn onze creaties geworden:
Gast designer Ellie
DT Gerie
DT Angelique


DT Marjan
Wij hopen dat iedereen weer gezellig mee gaat doen. Je kunt in ieder geval weer een hele leuke prijs winnen die beschikbaar wordt gesteld door Doe@Ding. Heel hartelijk bedankt hiervoor Marlous!

Doe@Ding organiseert op zaterdag 29 juni een Summerevent in Hotel Atlas in Spijkenisse.

Misschien leuk om een keer naar toe te gaan??
Je kunt op het blog kijken wat er allemaal te zien en te doen is deze dag.

De challenge loopt tot vrijdagavond 21 juni om 18.00 uur.



Weer heel erg bedankt voor het langskomen en we zien graag jullie creaties tegemoet!
Liefs, Ellie, Gerie, Angelique, Suze en Marjan







17 opmerkingen:

  1. Oooh wat leuk..super dat ik heb gewonnen met mijn deurhanger..ik ben daar heel blij mee..Groetjes van Ans, ik ga een mailtje sturen..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk Ans, alweer in de prijzen meis, maar je deurhanger is ook weer zo'n bjoetie, gefeliciteerd, maar ook de beide andere dames met hun 2de en 3de plaats, prachtige kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dames.Jullie kaarten zijn aledrie erg mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie voorbeelden dames. En felicitaties voor Ans, en de andere twee dames.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ans van harte gefeliciteerd je deurhanger is een plaatje om te zien.
    De twee andere dames proficiat met het behalen van de 2e en 3e plaats.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende voorbeelden dames en de prijswinnaars gefeliciteerd!
    Ik hoop dat mijn kaart een beetje aan de kleuren voldoet??? Anders verwijderen jullie hem maar hoor.
    Lieve groetjes, Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Ans, leuk hoor, de eerste prijs maar je creatie was ook supermooi. De andere dames ook gefeliciteerd, niet niks om in de top 3 te komen. De nieuwe challenge is weer mooi, die kleuren zijn fantastisch.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd dames, super weer voor jullie en wauw wat een schitterende voorbeelden zijn er weer gemaakt, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat super leuk dat ik in jullie top 3 sta! Heel erg bedankt!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie voorbeeldkaartjes ! Ik heb ook net een gemaakt.
    gr.
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige voorbeelden zijn
    er weer gemaakt, super ☼

    Fijne knutselweek nog gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een moooie voorbeelden en inzendingen zijn er gemaakt. ik heb zojuist mijn kaartje geplaatst en hoop dat hij aan de eisen voldoet. De banner staat in mijn sidebar, volgster was ik al.
    Succes allemaal en een fijn weekend,
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Poeh, ik doe nog niet zo lang mee aan challenges en deze leek me erg leuk! Op de valreep is het me gelukt een kaartje te maken, maar het viel niet mee.... De kaarten die ik hier zie staan als voorbeeld zijn zo mooi....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie voorbeeldkaarten!
    En Ans gefeliciteerd en de andere dames natuurlijk ook :-)
    gr. Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een leuk thema en wat een mooie voorbeeldkaarten zijn er gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie voorbeeld kaarte hebben jullie gemaakt dame,s.
    Ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...