Pagina's

donderdag 19 december 2013

Scr@p-Cards Challenge #56.

Hallo allemaal,

Vandaag hebben wij voor jullie weer een nieuwe uitdaging. Maar eerst maken wij de winnaars bekend van de vorige challenge. Het was lastig want er zijn weer geweldig leuke creaties gemaakt. Maar we zijn er weer goed uit gekomen en de top drie van deze challenge is deze keer:
Nummer 1: Astrid

Nummer 2: Sieta 

Nummer 3: Riet Kooman
Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige creaties! Astrid ....wil jij ons een mailtje sturen, dan komt de prijs zo snel mogelijk naar je toe. Ook mogen jullie de banner van de Top 3 op jullie eigen blog plaatsen. 
Veel plezier ermee!!


Dan nu naar de uitdaging van de aankomende weken. De challenge is deze keer om een winterse kaart te maken met een SNEEUWPOP. 
Dat is op zich geen moeilijke uitdaging toch? Het mag een kaart maar ook een creatie wezen...dus we zijn benieuwd hoeveel van jullie er weer aan mee gaan doen.
Dit zijn onze creaties geworden.

Gastdesigner Maria.

DT Anita.

DT Pouwla.

DT Gerie.

DT Marjan.

Deze challenge loopt tot woensdag 8 januari 2014 om 20.00 uur.
De prijs is deze keer beschikbaar gesteld door Doe@Ding.
Heel hartelijk bedankt Marlous voor deze mooie prijs!!


Wij willen iedereen nog heel hartelijk bedanken voor jullie geweldig leuke deelname dit jaar!!
Ook wensen wij iedereen hele fijne Kerstdagen toe en een goed, gezond en creatief 2014 toe!!!

Liefs, Maria, Anita, Pouwla, Gerie, Angelique, Suze en Marjan




10 opmerkingen:

  1. Wat leuk, dat mijn creatie is uitgekozen als winnaar. Ben ik erg blij mee. Ik ga gelijk mailen en zet de banner op mijn blog. Alvast bedankt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vergeet helemaal te zeggen dat er weer mooie kaarten zijn gemaakt voor de nieuwe Challenge.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een felicitatie aan astrid en wat zijn er weer prachtige dingen gemaakt!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd dames en wat zijn er weer een prachtige voorbeelden gemaakt, super leuk om te zien. Ik wens het team ook hele fijne Feestdagen en het allerbest voor een gelukkig en vooral gezond 2014.
    liefs Hanny♥.
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik heb net mijn kaartje geplaatst ik hoop dat hij aan de eisen voldoet groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd met je eerste plaats Astrid! Ook natuurlijk felicitaties voor Sieta en wat ben ik trots op mijn mams! Wat super leuk dat ze met haar adventshuis in de top 3 is gekomen! Ik wil graag het hele team heel gezellige feestdagen toewensen en alle goeds voor 2014! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie voorbeeld kaarten dame,s.
    Ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heeft het team schitterende kaarten gemaakt. IK heb mijn kaart er ook bij gezet. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een kaart met een sneeuwpop!
    Na alle kerstkaarten is dit een leuke afwisseling.
    Mooie kaarten van DT-leden,dat nodigt echt uit om mee te doen!
    Allemaal een goed 2014 gewenst,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie voorbeelden zijn er gemaakt zeg! Ik ga een poging wagen en heb mijn kaart gelinkt. Veel succes allemaal dames!
    En oja, Astrid, nog van harte! Wat een leuke creatie heb je gemaakt zeg!
    Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...