Pagina's

donderdag 5 juni 2014

Scr@p Cards Challenge #64


Hallo allemaal, vandaag gaat onze nieuwe Scr@p Cards Challenge #64 van start,
maar voor we deze bekend gaan maken zijn hier eerst de winnaars van 
Challenge #63 Alles mag als het maar geen kaart is!!

Na wat beraad zijn we tot deze uitslag gekomen!!

 No.1is geworden Marcella met deze prachtige wekker.
Marcella als je Suze even een mailtje stuur met je adres dan komt de prijs zo snel mogelijk
 naar je toe, ook mag je voor 1 maal gast designer zijn als je dat leuk vind laat dit
even in je mail weten dan kan ik je hier meer over vertellen.

No.2 is Cobie.

No.3 is Janet.
Dames van harte gefeliciteerd met jullie prachtige creaties.
Neem gerust de top 3 banner mee voor op je blog.


En dan nu Challenge #64

Vlinders. 
Dit houd in dat we op jullie kaarten vlinders willen zien !!

Elise heeft onze vorige challenge gewonnen en vond het leuk om een 
keer Gast DT te zijn zij heeft voor ons deze prachtige kaart gemaakt.
Elise bedankt voor je mooie bijdrage.

DT lid Anita.

DT lid Martine.

DT lid Marjan.

DT lid Marja.

DT lid Gerie.

DT lid Suze


Dt lid Angelique.

Wij wensen iedereen veel plezier en succes met deze challenge.

Deze keer is onze sponsor   Doe@ding,

Marlous heeft dit mooie pakket beschikbaar gesteld.!!


Dank je wel hiervoor Marlous.

De challenge datum wordt vanaf nu iets verkort zodat de challenge er voortaan
iedere woensdag op komt in plaats van donderdag.

De challenge loopt tot dinsdag 24 Juni 18.00 uur.

15 opmerkingen:

  1. Wauw wat super leuk .
    Bedankt
    andere damens ook gefeliciteerd .

    en wat een leuke nieuwe uitdaging ook weer met prachtige voorbeelden.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Marcella, een verdiende 1e plaats, super creatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige voorbeelden Dames.

    Proficiat aan de winnaars.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke uitdaging hoor, en prachtige veelzijdige voorbeeklden. groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke uitdaging. IK heb ook een kaart met vlinders gemaakt die heb ik er net bijgezet. Ik ben benieuw naar jullie reacties. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo. IK heb de kaart van mijn moeder er ook bijgezet. Wij zijn benieuwd naar jullie reacties. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OOO Alweer een nieuwe challenge. Ben zo druk dat ik het even niet gevolgd heb maar wil bij deze de dames natuurlijk nog wel feliciteren. Wat zijn er weer een prachtige voorbeelden gemaakt, leuke challenge ook.
    Fijne zondag, liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl
    p.s. het team natuurlijk ook bedankt dat dit mogelijk gemaakt wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van Harte Gefeliciteerd aan de winnars.
    prachtige voorbeeldkaarten DT.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke voorbeelden zijn er gemaakt ik doe graag nog een keertje mee groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaarten en leuk thema! Ben dol op vlinders!

    Marcella, gefeliciteerd!

    Heb net mijn kaart geüpload.

    Veel succes allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is me nog nooit eerder gelukt, maar doe zelfs nu met een tweede creatie mee :)

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mijn excusses ik heb de verkeerde creatie geplaatst. Maar ik krijg hem er niet meer af. Willen jullie hem er misschien afhalen. de wijnflessen van Adrienne.

    Bedankt voor de moeite alvast. en ik hoop dat ik nog op tijd ben met het maken van een nieuwe creatie.

    Groetjes,

    Adrienne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie voorbeelden dame,s.
    Ik heb mijn bijdrage geplaatst.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo.IK heb nog een kaart ingestuurd.. Met de leuke vlindermal van Joy Groeten
    Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo.IK heb nog een kaart ingestuurd.. Met de leuke vlindermal van Joy Groeten
    Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...