Pagina's

woensdag 19 november 2014

Scr@p-Cards challenge #69 en nieuw DT lid

Hallo Allemaal
Vandaag gaat er weer een nieuwe Challenge #69 van start.
Maar we gaan jullie eerst voorstellen aan een nieuw DT lid van ons team!
We zijn hartstikke blij dat Janneke bij ons in het team wil komen.
Zij gaat meedoen vanaf het nieuwe jaar.
Ze stelt zichzelf even aan jullie voor.
De afgelopen weken mocht ik nog niets verklappen, en dat was soms écht heel lastig… maar vandaag mag ik me dan eindelijk  aan jullie voorstellen.                                                       
Mijn naam is Janneke Vink en deze maand ben ik 20 jaar getrouwd met Arnold. We hebben een dochter Janine van 16 en een zoon Arjan van 14 jaar, een lekker stel pubers!!                                                                    
Naast mijn dagelijkse bezigheden in het gezin, werk ik ook als doktersassistente op een huisartsenpost. Heel lang geleden ben ik begonnen met het maken van kaartjes. Dit waren hele simpele kaartjes met een plaatje en een tekst-sticker. Soms ook kaartjes met een borduurtje. De afgelopen jaren heb ik het 3d grotendeels achter me gelaten en ben ik meer scrapkaartjes & cadeautjes gaan maken. Sinds een jaar heb ik een blog waar ik enorm veel plezier aan beleef. ( www.originalhandmadebyjanneke.blogspot.nl ) Het is zo leuk om ideetjes op te doen en anderen te inspireren met mijn kaarten en creaties.
Ik heb er heel veel zin in om aan de slag te gaan met dit geweldige Design Team en hoop jullie hier in het nieuwe jaar te ontmoeten!!
Groetjes Janneke
----------------------------------------------------------------
----------------------------------------
Dan gaan we nu eerst over op onze top drie van de afgelopen Challenge "Bingo kaart"
Jullie hebben met velen meegedaan waar we ontzettend blij mee zijn!
Wat een opkomst, super leuk!
Het was dan ook moeilijk om uit al dat moois een top drie te kiezen
 omdat jullie allemaal hele mooie creaties hebben in gezonden.
Maar het is gelukt.
De winnaar is geworden Margo

Van harte Gefeliciteerd Margo. De winnaars banner is voor jou!
Je mag Anita een mail sturen en
 dan komt de prijs van Gerda's Hobbyshop zo snel mogelijk naar je toe.
Ook mag je de volgende Challenge gast designer zijn als je dat leuk vind,
 laat dit even in je mail weten dan kunnen we je hierover meer vertellen.  
Nr. 2 is geworden Ina
 
Nr. 3 is geworden Trijntje
Dames jullie ook van harte met het behalen van de top 3
Neem gerust deze banner mee voor op je blog.

Dan nu de nieuwe challenge # 69 en het thema is dit keer:
"Een kerstkaart met een engeltje er op"
Je mag dit zelf invullen in de vorm van een plaatje met een engeltje,
 een mal in de vorm van een engel,
lichtgewicht klei in de vorm van een engeltje, bedeltje etc.
Moet lukken toch?

Frosien heeft onze vorige challenge gewonnen en vond het leuk om een 
keer Gast DT te zijn. Zij heeft voor ons deze prachtige kaart gemaakt.
Frosien bedankt voor je mooie bijdrage.

Gast DT Frosien


DT Martine

DT Gerie

DT Marja

DT Anita


Onze sponsor is deze keer Doe@ding


De foto volgt nog van de te winnen prijs.
We houden jullie nog inspanning.

 Challenge # 69 - loopt tot dinsdag 16 december 18.00 uur.
en de volgende dag maken we dan de winnaars bekend.

Natuurlijk zien wij weer graag lekker veel inzendingen komen!
Wij kijken er al naar uit! Veel plezier!

Groetjes van het Scr@p-Cards Team:
Gerie, Marja, Martine, Janneke en Anita
 
 


23 opmerkingen:

  1. Hallo Janneke welkom in ons team.
    En Margo gefeliciteerd met je prijs.
    Liefs Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten dames. Janneke gefeliciteerd en heel veel plezier en succes als DT-lid.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd allemaal!
    Mooie voorbeeldkaartjes weer! En een leuke challange
    Liefs ryanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Janneke gefeliciteerd.
    Wat leuk dat ik in de top drie sta.
    De andere dames ook gefeliciteerd!
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo. Wat leuk dat Janneke in het dt zit. Zij maakt ook altijd geweldig mooie kaarten. Fijn voor jullie team! Jullie hebben voor deze uitdaging ook weer prachtige kaarten gemaakt. Ook wil k Margo en Inafeliciteren met hun polekjes in de top 3 . En dat ik er zelf ook bij zit vind ik erg LEUK. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn felicitaties voor de winnaars ... prachtige kaartjes.
    Janneke Gefeliciteerd met je DT-schap ...
    Hele mooie, prachtige voorbeeldkaartjes van het hele team ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi, Ik doe een poging om mijn kaart te linken maar mister Linky maakt het mij erg lastig. Kortom ik krijg het niet voor elkaar, wat doe ik niet goed....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat mijn kaartje de winnaar is geworden.De andere dames van de top ook gefeliciteerd.Welkom Janneke.groetjes Margo.ps zal zo een mailtje sturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Emmy, ik zie dat het inmiddels toch gelukt is? Meestal moet je even afsluiten en terug opnieuw kijken of het erbij staat. Dan zie je dat het goed is.
    Groetjes Dt lid Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd Margo met je prijs en ook de andere dames met jullie mooie kaarten, schitterend. Janneke, veel succes in het team! Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk Janneke ! Dat gaat helemaal goed komen met jou in het team. Mooie voorbeelden zijn er gemaakt!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd dames van de top 3!
    En het team heeft weer schitterende voorbeeldkaarten gemaakt.
    groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd Janneke met je DT schap. En ook de 3 dames gefeliciteerd met jullie top 3.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een fantastische voorbeelden weer en wat een leuke challenge.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd Janneke, je bent een goede aanwinst voor dit challengeblog. Ben heel benieuwd naar je creaties. En dames wat weer een prachtige voorbeelden. Ga zeker weer proberen mee te doen.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Piękne kartki :)
    Mam nadzieję, że kiedyś i ja wam dziewczyny dorównam :)
    Pozdrawiam serdecznie.
    Renii

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo heb er mijn kaart met engel bij gedaan, wil janneke veel plezier wensen in dit leuke team. de voorbeeldkaartjes zien er tiptop uit allemaal , prachtig !!

    Fijne avond groetjess Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi IK heb mijn kaartje er zo juist bijgezet. IK ben benieuwd. Er staan al mooie kaarten bij. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb mijn kaart - een kerstster - er net bijgezet, maar zag steeds dat ie te groot was. ?????
    Er staan al heel mooie kaarten bij.
    Maar er kunnen er nog meer bij nietwaar? Succes. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi. Ik heb nog een tweede kaart bij de uitdaging geplaatst. Ik zat te twijfelen welke ik in zou sturen mijn man vond de eerst het mooist. Ik zelf de tweede...... en jullie? Maar na een tip van Anita kon ik dus nog een kaart insturen Ik ben benieuwd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie voorbeelden zijn er weer gemaakt.
    Ik heb mijn kaart erbij gezet.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  22. De kaart die mijn moeder heeft gemaakt heb ik erbij gezet IK ben benieuwd wat jullie van de kaart vinden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...