Pagina's

woensdag 3 februari 2016

Scr@p-Cards Challenge # 82


Hallo Allemaal,

Dank jullie wel, voor alle mooie labels! Het was dan ook moeilijk om de winnaar en top 3 te kiezen,maar natuurlijk weer gelukt met mijn team maatjes! 
Voordat we met de nieuwe uitdaging gaan beginnen, eerst de winares van Challenge #81 bekend maken en dat is geworden....

Odette

Een prachtige label  Odette, van Harte Gefeliciteerd!!! Je mag de winnaars badge meenemen uit de side bar voor op je blog! Als je Gerie een mailtje stuur, dan maken we de prijs van Gerda's Hobbyshop voor je in orde! En we vinden het altijd heel leuk als je voor de volgende Challenge op 2 Maart gast DT wilt zijn, lijkt je dat leuk vermeld dit ook even in je mail!

Dan onze gekozen top 3

Nr. 1 is geworden Tineke


Nr. 2 is Marja


Nr.3 Joke

Dames van Harte Gefeliciteerd met jullie top 3, een ere plek
en eeuwige roem! Natuurlijk is de top 3 badge voor jullie!
********

Dan nu over naar de nieuwe Challenge #82 met als thema:

Alles mag, maar we willen graag een strik op je kaart of creatie zien!
Anything  goes, with a Bow

Natuurlijk heeft ons DT weer voorbeelden gemaakt, alleen Janneke die midden in haar verhuizing zit en dus alles nog in dozen heeft zitten, is er voor deze keer niet bij! 

Maar wel onze gast DT Marleen de winnares van de vorige Challenge,
heeft een mooie bijdrage gemaakt! enorm bedankt dat je dit voor ons hebt gedaan,
en wat is ie leuk!!!







De Sponsor voor deze Challenge is de Hobbykaart en hebben 
weer een geweldige prijs voor jullie bedacht, veel mooie Rive figuurtjes!
alvast BEDANKT voor deze hele mooie prijs!!!!

 De Hobbykaart

Ik wens iedereen veel plezier met de Challenge en natuurlijk 
komen we graag bij jullie een reactie geven!

Challenge #82 duurt tot dinsdag 1 Maart 13.00u 
en je mag met 3 inzendingen mee doen!
De volgende dag maken we de winnaars bekend en begint de nieuwe Challenge.

Groetjes van het Scr@p-Cards team
Danoesja, Anita, Chantal, Janneke en Gerie


33 opmerkingen:

  1. Prachtige winnares, top 3 en DT-voorbeelden! Leuke challenge weer!
    Groetjes,
    GerJannee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd winnaars. Wat een leuke challenge weer!
    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd dames met jullie prijs en top 3 notering!
    En weer een hele leuke nieuwe uitdaging ik probeer weer mee te doen.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat aan alle winnaars en de nieuwe challenge en de voorbeelden zijn weer helemaal leuk, succes dames!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat aan alle winnaars hele leuke challenge met mooie voorbeeldkaarten
    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd dames met jullie prachtige labels!
    De voorbeelden zijn weer schitterend dames van het design team.
    Ik vond het erg leuk om een keer mee te mogen doen als gastdesigner, bedankt.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een verrassing ... en of ik hier blij mee ben, ja hoor super blij.
    Tineke, Marja en Joke gefeliciteerd met jullie Top 3 en jullie prachtige creaties.
    Het DT-team heeft weer erg goed zijn best gedaan, schitterend voorbeeldkaartjes, Marleen ook jouw kaartje is super mooi. Het is weer een prachtige uitdaging !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd dames!!
    En wowww wat een praachtige inspiratie kaartjes laten jullie hier weer zien, toppie hoor!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd allemaal!
    Wat een prachtige voorbeelden DT!
    Graag doe ik weer mee deze ronde!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. schitterende winnende labels!
    prachtige voorbeeldkaartjes!
    we kunnen weer aan de slag met deze strikjesuitdaging!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige voorbeelden... De top 3 dames gefeliciteerd. Jullie hebben alledrie een supermooi label gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, wat leuk dat ik de 1e ben geworden in de top-3 met mijn tag. Dank jullie wel!!!
    Ook Odette, Marja en Joke gefeliciteerd!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo dames,
    Wat een prachtige kaarten hebben jullie gemaakt.
    Ik kwam jullie per toeval tegen en doe ook maar gelijk mee aan jullie challenge.
    Helaas ben ik een beetje erg enthousiast geweest en heb ik mijn kaart sowieso al 2 keer gelinkt. Ik kon nl niet zien dat de link werkte...
    Jullie mogen gerust eentje verwijderen hoor haha.
    Lieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Anja,
      de eerste link werkte ook niet, dus kwam goed uit. Die niet werkende link heb ik verwijderd. Dus helemaal goed zo, dankjewel voor het melden.
      Groetjes Anita DT lid

      Verwijderen
    2. Dank je wel, Anita. Ik ben sinds januari wat actiever op blogs en sinds vorige week doe ik mee met Challenges. Het linken is iets wat ik nog niet helemaal onder de knie heb, van nature blond haha.
      Fijn dat het goed is gekomen.
      Groetjes, Anja

      Verwijderen
  14. Gefeliciteerd dames en wat een mooie voorbeelden ter inspiratie heeft het DT gemaakt. Momenteel gevild door de griep weet ik niet of ik het red deze keer mee te doen.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beterschap Petra, maar je hebt nog ruim drie weken, dus wie weet...
      Groetjes Anita DT lid

      Verwijderen
  15. Leuke opdracht en prachtige voorbeelden!!
    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van harte gefeliciteerd aan de winnaars. En wat hebben jullie weer mooie voorbeelden gemaakt. Leuke challenge weer en heb al weer meegedaan.
    Groetjes sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Sorry maar het ging niet helemaal goed met het linken van mijn 2de kaart en ze staat er nu 2x. Ik kreeg het niet voor elkaar om ze zelf te verwijderen.
    Sorry voor de overlast.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geeft niet Misseke, dankjewel voor het vermelden. De eerste van de twee heb ik weggehaald.
      Groetjes Anita DT lid.

      Verwijderen
  18. Schitterende DT voorbeelden, veel verschillende inspiratie dames!
    Ik doe graag mee!
    Fijne Valentijnsdag!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterende voorbeelden en nog van harte dames! Kaartje voor de challenge met strik gelinkt. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie voorbeelden zie...ik doe graag mee met deze leuke challenge.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. zag al die leuke en mooie voorbeelden en heb geprobeerd te posten maar zag dat ik iets niet goed hebt gedaan dus sorry
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is Opgelost Corry.
      Er staat nu 1 link.
      Gr Anita DT

      Verwijderen
  22. Oeps sorry ik heb zojuist mijn tweede creatie gelinkt maar ben vergeten een 2 tje er bij te zetten.
    Fijn creatief weekend allemaal
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Ik heb mijn kaart je met strikjes, 2 er bij gezet. ze zijn klein maar daar hou ik zelf van. Jullie hebben al heel veel prachtige inzendingen Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schattige voorbeelden! Dank jullie wel voor de challenge.
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heb net nog ff snel mijn kaart erbij gezet.
    Leuke challenge.

    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...