Pagina's

woensdag 25 mei 2016

Scr@p-Cards Challenge # 86


Hallo Allemaal!

Weer tijd voor een nieuwe Challenge, maar zoals altijd 
eerst de winnares en de top 3 voor jullie op een rijtje!

Challenge # 85 was voor velen toch niet zo makkelijk met de kleuren kaart,
maar erg bedankt voor jullie inzendingen en de winnares is dit keer.......

Met deze prachtige kaart

Van harte Gefeliciteerd Ans en veel plezier met je gewonnen prijs van 't Scrap-ateljeetje!
Stuur Gerie even een mail, dan komt de prijs zo snel mogelijk naar je toe, ook zouden we het heel leuk vinden als je de volgende keer gast designer wilt zijn! De winnaars badge is voor jou en vind je rechts in de zijbalk.

Dan nu de top 3 gekozen door het hele team!

Nr. 1
Marieke


Nr. 2
Jaqueline


Nr 3
 Ela


Van harte Gefeliciteerd dames, een bekroning voor jullie werk!
De top 3 badge is voor jullie en mag mee genomen worden naar je blog!

Dan gaan we nu van start met de nieuwe Challenge waarvan het thema dit keer is:
een Mannenkaart voor groot of klein....maar let op!...géén babykaart!

Men Card for adults and children , but no baby card.

Zoals altijd beginnen we met het kaartje van de gast designer en winnares van
Challenge #84, dankjewel Ada voor je prachtige voorbeeld kaartje!!!

Gast DT Ada


DT Janneke


DT Anita

DT Danoesja

DT Gerie


Helaas dit keer geen voorbeeld kaartje van Chantal, maar is
er de volgende keer gewoon weer bij hoor!

Deze Challenge wordt mogelijk gemaakt door sponsering van  De Egel en wouw wat een prachtige prijs heeft die voor de winnares van deze challenge!

De Egel 

We bedanken De Egel voor het beschikbaar stellen
voor dit hele mooie pakket!

Helaas hebben we ook nog een mededeling voor jullie, wat wij ook erg betreuren, maar Janneke heeft ervoor gekozen zich helemaal te kunnen inzetten voor het Noor Design team! en het gaan geven van workshops! Ze wil niet dat ze onder sneeuwt, maar is ook geen duizendpoot hè! Het hele team wil je heel erg bedanken voor alles wat je tot nu toe voor dit blog hebt gedaan met prachtige, inspirerende voorbeeldkaartjes, maar ook veel gezelligheid hebt gebracht binnen ons team! We wensen je heel veel plezier met je hobby en alles wat er uit voort komt en natuurlijk met de Noor meiden en we blijven je op de voet volgen hoor en je mooie blog bezoeken!  Het zal heel vreemd voor ons zijn om je na deze Challenge te moeten gaan missen, en fijn dat we nog een maandje samen hebben tot deze Challenge is geweest!

Het toeval wilde dat we zagen dat het Don en Daisy blog er jammer genoeg mee stopte en we de stoute schoenen hebben aangetrokken om te vragen of Irene het misschien leuk zou vinden om naast het Craft Addiction Challenge blog, bij ons wilde komen om het team te versterken???
Dit wilde ze heeeeel graag en doet over een maand al gezellig met ons mee!
Dan zullen we Irene ook uitgebreider introduceren,
al weten de meesten wel wie zij is!

Deze Challenge duurt tot 21 Juni tot 13.00u
En we komen weer heel graag bij jullie inzendingen kijken!
veel plezier!

Groetjes van het hele designteam:
Janneke, Anita, Danoesja, Chantal en Gerie

30 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je winnende prachtige kaart Ans en ook de 3 andere toppertjes zijn enig! Deze nieuwe challenge en de DT-voorbeelden is ook super!! Jammer dat ik pas volgende maand mee mag doen want ik maak heel graag mannenkaarten in tegenstelling tot wat je vaak leest in blogland hihi! Dank voor mijn introductie, ik kijk er naar uit om vanaf 22 juni bij jullie aan te schuiven!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Ans met je winnende kaart ook de andere dames gefeliciteerd met hun top 3 notering!
    Schitterende voorbeeldkaarten zijn er gemaakt voor de leuke nieuwe challenge.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh wat leuk, super dat ik de challenge gewonnen heb.
    Ook de andere dames gefeliciteerd.. en Irene, leuk dat je in het DT bent gekozen, wens je veel succes!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat aan de winnende dames met hun schitterende kaartjes, vaarwel Janneke, we zien je verder gelukkig nog in Blogland en tof Irene om je hier voortaan ook te zien!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dames gefeliciteerd met jullie winnende kaart
    en wat een schitterende voorbeeldkaarten zijn er weer gemaakt
    doe graag weer mee en heb mijn kaartje geplaatst

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ans gefeliciteerd met je schitterend winnende kaartje ... super !!
    Ook mijn felicitaties voor de andere dames van de Top-3 ... ze zijn allemaal prachtig !
    DT-team bedankt voor jullie prachtige voorbeeldkaartjes weer ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie voorbeelden.. ik doe weer mee dit keer. en Irene gefeliciteerd met je DT schap.. top keuze!. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd aan de winnaars

    ik heb een mdf mannen shirt gemaakt, als dit niet goed is laat het weten en verwijder je het maar.

    http://karinsartscrap.blogspot.nl/2016/05/happy-fathers-day.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je MDF mannen shirt is prachtig Karin en voldoet aan de challenge, dankjewel voor je inzending!
      Gr Anita DT

      Verwijderen
  9. Wat eenprachtige top 3 heel erg verdiend deze dames. Jullie hebben prachtgi maniakaalsten gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd dames. Hele mooie voorbeeld kaarten! Ik ga mijn best doen.

    Groetjes,
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Winnie,
    Helaas heb je alleen je kaart gelinkt en niet je blogpost van deze prachtige mannenkaart!
    Ik kan je echt niet traceren, misschien weet iemand wie je bent? en als je dit leest, wil
    je dan a.u.b even reageren!
    Groetjes van DT Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Winnie, ik zie dat je via de hobbyjournaal meedoet, dat is helemaal prima.
      Maar je hebt de totale hobbyjournaal gelinkt, en niet je eigen kaart. Dus we weten zodoende niet wie je bent.
      Als je dit leest, wil ik je best helpen, Stuur even een mailtje naar mij dan leg ik je het uit. Ik ben ook tevens lid van HJ Mijn mailadres staat rechts in de sisebar.
      Gr Anita van Merode lid van het DT team

      Verwijderen
  12. Mooie winnende kaart en de top 3 voor mijn kaartje, super leuk, dank jullie wel! Ja, spijtig dat de een stopt maar dan kan een ander weer het team versterken, zo gaat dat. Succes Janneke en Irene! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Gerie,
    je hebt een reactie bij mijn kaart geplaatst : just wavin'hello omdat ik bij meer dan 10 challenges met mijn kaart meedoe. Sorry, dat dit niet goed geien. Ik heb mijn kaart bij 2 challenges verwijderd en wil toch graag nog hier met mijn kaart meedoen. Ik zie hem nog wel in de lijst staan.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Toetsenbord deed een beetje raar. Het moet zijn: sorry, ik had dit niet goed gezien

      Verwijderen
    2. Hoi Caroline,
      ik zag je aanpassing, helemaal top en je kaart doet gezellig mee bij ons, en blijft staan in het rijtje.
      Dankjewel!
      Gr Anita lid DT

      Verwijderen
  14. Oh wat leuk dat mijn kaart in de top 3 is beland! Supers, leuke verassing wanneer je terug komt van vakantie, ook deze keer ga ik kijken of ik weer mee kan doen!

    Groet,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. vandaag weer een mannenkaart erop gezet maar ben vergeten om er 2 achter te zetten
    kunnen jullie dat doen, alvast bedankt

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Anneke voor het melden, het is aangepast.
      Gr Anita DT

      Verwijderen
  16. Zo mooi verschillend jullie DT werk prachtig gedaan!
    Ik doe graag mee!
    Fijne creatieve week!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fabulous creations from the DT! Thank you for the inspiration Ladies!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Top 3 dames gefeliciteerd. Ik doe ook weer eens mee... Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden. Jullie kaarten zijn ook weer prachtig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke opdracht en prachtige voorbeelden!!
    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige voorbeelden Dames !
    Voor mij een moeilijke opdracht maar doe toch lekker mee .
    Gr Doris

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nog vergeten Proficiat Ans met je winnend kaartje !
      Gefeliciteerd aan de top drietjes .
      Gr Doris

      Verwijderen
  21. Vandaag heb ik weer geprobeerd mijn links te uploaden. Dat ging prima. Maar 2 dezelfden is een beetje veel van het goede. Kan ik deze ook zelf weer verwijderen. Ik hoop dat ik verder aan alle eisen heb voldaan. Zo niet, dan hoor ik het graag.
    Groet,
    Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Evelien,
      is aan gepast, geen probleem.
      Gr Anita DT

      Verwijderen
  22. Hoi hoi ! Wat een mooie voorbeeldkaartjes hadden jullie gemaakt ! Ik heb mijn kaartjes intussen ook opgeladen voor de challenge! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...