Pagina's

woensdag 19 oktober 2016

Scr@p-Cards challenge #90

Hallo Allemaal
Wat waren we weer blij met zoveel prachtige en creatieve inzendingen!
Dan is het weer zo moeilijk om een top 3 te kiezen ,
maar samen met het DT komen we er altijd wel  aan uit!
 Eerst maken we de winnares van Challenge # 89 bekend
en dat is geworden Liesbeth
Van Harte Gefeliciteerd Liesbeth, je mag Anita een mailtje sturen,
 zodat wij je gegevens aan Hobbyshop Agnes gaan door geven ,
en zij jou de prijs kunnen toe sturen.
(40% korting op je aankoop)
 Ook mag je als je wilt Gast designer zijn voor de volgende Challenge.
Vind je dat leuk,  geef dat ook even door in hetzelfde mailtje.
 De winnaars badge (nummer 1) is voor jou en mag je mee nemen naar je blog.
 Deze vind je rechts in de zij balk.

Dan nu onze top 3
Nr. 1 is geworden Trijntje
Nr. 2  is geworden Caroline
Nr. 3 is geworden Anita
Van harte gefeliciteerd met jullie top 3 dames!
Ook jullie mogen de top 3 banner meenemen, die rechts in de sidebar staat.

Dan nu de nieuwe  Challenge #90 met als thema:
We willen graag dessin-papier met polkadots/stippen
op je kaart of creatie zien.
 Ons team heeft weer mooie voorbeelden gemaakt
en zoals altijd beginnen we met de creatie van de winnares van de vorige Challenge
en die is gemaakt door Gast DT Plony
      Wat een prachtige kaart heb je gemaakt!
  Heel erg bedankt dat je dit voor ons hebt willen doen!

DT Irene


Zoals jullie in de reminder al konden lezen is DT  Martine weer terug in ons team.
Dit is haar mooie "comeback" kaart.
DT Gerie


DT Danoesja

DT Anita


De sponsor is deze keer Het Hobbypaviljoentje
Met een kadobon van € 15.00 te besteden in de webwinkel van Natascha!!
 Iets uitzoeken naar je eigen keuze...erg leuk toch!

 Challenge # 90 loopt tot dinsdag 15 november 13.00 uur.
en de volgende dag maken we dan de winnaars bekend.

Natuurlijk zien wij weer graag lekker veel inzendingen komen!
Wij kijken er al naar uit! Veel plezier!
We komen graag langs bij jullie om een reactie achter te laten.
Je mag met 3 creaties meedoen.

Groetjes van het Scr@p-Cards Team:
Gerie, Irene, Danoesja, Martine en Anita

22 opmerkingen:

  1. Liesbeth gefeliciteerd met je schitterend kaartje ... wat een bjoetie ... De andere dames van de top 3 ook gefeliciteerd.
    Martine wat leuk zeg om jou hier terug in dit leuke DT-team terug te zien ... Hartelijk welkom en heel veel plezier !
    Er zijn weer echt schitterende voorbeeldkaartjes gemaakt van het team dus inspiratie genoeg ... Ik ga mijn dotjes opzoeken hoor !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Liesbeth met je schitterende winnende kaart!
    En wat gaaf dat mijn kaart in de top 3 staat, daar ben ik super blij mee. Trijntje en Caroline ook jullie gefeliciteerd met jullie top 3 notering.
    En wat een geweldige leuke voorbeeldkaarten zijn er gemaakt voor de nieuwe challenge!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dames met jullie winnende kaarten!
    Leuke nieuwe challenge, ik doe graag mee!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Liesbeth Gefeliciteerd. Vind het heel leuk dat mijn kaart in de top 3 is gekomen. Caroline en Anita gefeliciteerd met jullie top 3 plekjes. En wat hebben jullie als team enige kaarten met de dots/stippen gemaakt een hele mooie rij. En zo leuk dat iedereen een verschillende creatie laat zien in haar eigen stijl. Complimenten. IK kom vandaag nog even op jullie bloggen langs. Maar wil zelf even met de kaarten aan de gaan . Met de kerstkaart!. IK hou van stippen.... Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Liesbeth met je winnende kaartje. En wat leuk dat mijn kaartje in de top 3 staat.En natuurlijk Trijntje en Anita ook gefeliciteerd met jullie top 3 plekje. Allemaal zulke mooie kaarten!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige voorbeeldkaarten DT.Leuk Martine dat je weer bij het team zit.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaarten!

    Liesbeth gefeliciteerd met je welverdiende plekje.
    Ook Trijntje, Caroline en Anita gefeliciteerd met jullie top 3
    notering

    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ben ik overdonderd hierdoor, vooral omdat het me al zoveel moeite had gekost om het uberhaupt op mijn blog te posten, blij dat ik het toch gedaan heb, mijn collega zou het waarschijnlijk ook heel leuk hebben gevonden, de Top 3 dames ook gefeliciteerd hoor, en ik ga Anita een mailtje sturen en het lijkt me heel leuk om een keer GD te zijn hier want ik ben fan van jullie.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd Liesbeth met je prijs.
    Top 3 noteringen Trijntje, Caroline en Anita ook gefeliciteerd.
    Allemaal stuk voor stuk mooie kaarten!
    Dt team prachtige voorbeelden weer!
    Leuke Challenge, ga mijn best weer doen.
    Fijne dag, Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dankjewel Gerie voor je leuke berichtje op m'n blog. Lief dat je mij attent maakt op jullie nieuwe challenge! Ik heb m'n kaartje toegevoegd.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  11. vandaag weer een kaartje voor deze leuk challenge....en inderdaad regels zijn regels.....sorry dat ik er niet aan gedacht heb ...helemaal terecht om de vorige kaart te weigeren... daarom nu deze ...
    ook Lieseth en de top 3 dames nog gefeliciteerd met jullie behaald resultaat....geniet er maar lekker van...en ook het DT bedankt voor de prachtige voorbeeldkaartjes,....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeer sportief Rosina!!! Ik kom bij je kijken!
      Groetjes DT Gerie

      Verwijderen
  12. vergeten een 2 achter mijn 2e kaart te zetten. solly ;) groeten Miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  13. We weten het nu Miranda, dank je wel voor je berichtje en het mee doen voor de tweede keer!
    Groetjes DT Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaarten en leuke challenge! Mijn polkadotje staat erop. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  15. DT leuke voorbeeldkaarten, heb de mijne ook geplaatst

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke challenge ik heb er met plezier aan gewerkt en mijn kaarten net gelinkt.
    groetjes Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. My mistake. I forgot about the 10-challenge limit. Sorry Ladies! Thanks for all your kind comments on my card! My admiration to the DT for the beautiful inspiring creations! You are the best! Hugs, Lena

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Dames. Ik heb een Friese kaart met stippen gemaakt. Ben best benieuwd wat jullie ervan vinden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dank je wel, Gerie, dat je even melde dat er een verkeerde link erbij zat. Ook dank je wel dat je de tijd voor nam. sorry voor de ongemak. Was niet de bedoeling.
    Groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nummer 56 kan je verwijderen.

      Verwijderen
    2. Geeft niet Dora, kan gebeuren de foute is verwijderd. dankjewel voor je snelle reactie.
      Gr Anita DT

      Verwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...