Pagina's

woensdag 30 augustus 2017

Scr@p-Cards Challenge #99


Hallo Allemaal,

Na een heerlijke zomerstop, gaan we er weer met lekker veel creativiteit tegen aan
en hopen we natuurlijk dat jullie weer met velen gezellig met ons mee doen!

Als thema hebben we dit keer....dat we:

Ruitjes en/of Streepjes design papier op je kaart willen zien.
We would like to see striped and/or checkered paper on your creation.

Wat heel fijn zou zijn is om even te vermelden waar jouw ruitjes en/of streepjes zitten als dit moeilijk zichtbaar is.

Deze Challenge wordt gesponsord door  Gerda's hobbyshop
Voor de winnares van deze challenge, heeft Gerda een waardebon van €10.00
beschikbaar gesteld!

Anja 3D....die Challenge #97 had gewonnen, wilde heel graag een gast DT kaart voor ons
maken en daar gaan we dan ook mee beginnen!


Anja dankjewel voor je prachtige voorbeeld-kaart die je hebt gemaakt voor 
deze Challenge....het is een schatje!!

Ook het team heeft voor jullie voorbeelden gemaakt.
Om te laten zien hoe je ruitjes en/of streepjes kan toepassen, maar wie weet
hebben jullie nog meer verrassende ideeën, we komen graag bij je kijken! 



 

De Challenge duurt tot dinsdag 26 September 13.00u 
en de volgende dag maken we de winnaars bekend!

Veel plezier en groetjes van ons vijfjes

Anita, Martine, Danoesja, Irene en Gerie

18 opmerkingen:

  1. Leuke challenge en wat een mooie kaarten hebben jullie gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke challenge. Ik ga er mee aan de slag.
    Groetjes Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk weer een nieuwe challenge. Het is al een poosje geleden dat ik wel eens meedeed, maar deze keer ben ik ook weer van de partij. Wat een leuke kaartjes hebben jullie gemaakt. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve meiden,
    Wat fijn dat jullie weer terug zijn van de zomerstop en hopelijk zitten jullie weer bordevol inspiratie!
    Jullie hebben een leuke challenge bedacht, waar iedereen mee uit de voeten kan.
    Complimenten voor de prachtige voorbeelden!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige voorbeeldkaarten. Daar komt vast en zeker veel inspiratie uitvoort. Ik vond het heel leuk om gast bij jullie te zijn en ik heb met veel plezier deze opdracht gemaakt
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke challenge na de vakantiestop. Ik heb mijn kaartje erbij gezet ik twijfelde een beetje of het ruitjes design voldoende zichtbaar is. Ik dacht ik probeer het en hoor het wel als tie niet voldoet.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke challenge en mooie voorbeelden ! Ik heb net mijn roze tag met ruitjes en streepjes papier bij de challenge geplaatst. Groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke challenge
    heb mijn kaartje geplaatst

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke opdracht en prachtige voorbeelden!!
    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaarten. Ik heb er ook eentje gemaakt!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuke variatie aan voorbeeldkaarten! Blij dat het me weer eens gelukt is om mee te doen met jullie challenge!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke challenge . De DT voorbeelden zijn weer één voor één prachtige kaarten !!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaarten gemaakt en elk in eigen stijl. Mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De voorbeeldkaartjes zien er weer leuk uit dames !
    Ik heb net mijn kaartje geplaatst voor deze challenge.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige verschillende DT inspiraties dames!
    Ik doe graag mee, succes allemaal!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Weer allemaal opgeladen na de vakantie en dat is goed te zien aan de mooie voorbeelden van het team! Ik heb mijn pimpelmeesje geplaatst. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke uitdaging! Heb mijn kaart er zojuist bij gezet.Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Kunnen jullie nr 73 verwijderen? Ik heb per abuis de verkeerde kaart ge-upload. Bedankt!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...