Pagina's

woensdag 27 september 2017

100 ste challenge bij Scr@p-Cards!!!

Hallo allemaal
 
 
 
Zoals je kan zien aan de titel is het vandaag tijd voor onze 100ste challenge!!!
Dit gaan we met jullie samen vieren.
Hierover strakjes meer.
Wij willen net als altijd eerst beginnen met het bekend maken van onze
winnaar en top drie die is gekozen door ons team.
Allereerst onze dank dat jullie met zovelen hebben meegedaan aan de challenge.
Geweldig!!! Dat is voor ons als team al een feestje dat wij een goede opkomst hebben.
 
De winnares van #99 is geworden Eri

 
Van Harte Gefeliciteerd Eri ,  je mag Gerie een mailtje sturen,
 zodat wij je gegevens aan Gerda's Hobbyshop gaan door geven ,
en zij jou de prijs kan toe sturen.
 Ook mag je als je wilt Gast designer zijn voor de volgende Challenge.
Vind je dat leuk,  geef dat ook even door in hetzelfde mailtje.
 De winnaars badge (nummer 1) is voor jou en mag je mee nemen naar je blog.
 Deze vind je rechts in de zij balk.
Dan nu onze top 3
Nr. 1 is geworden Miranda
 
Nr. 2 is geworden Rosina
 
 
Nr.3 is geworden Karin
 
Van harte gefeliciteerd met jullie top 3 dames!
Ook jullie mogen de top 3 banner meenemen, die rechts in de sidebar staat.

 
Dan nu tijd voor onze 100ste challenge!
Dit gaan wij uiteraard uitgebreid vieren met jullie,
dit omdat het voor ons een echte mijlpaal is.
Wij zijn blij dat wij nog bestaan en zijn hier super trots op!
Gerie en Anita hebben dit challenge blog samen voortgezet,
omdat het dreigde te gaan stoppen.
Dit vonden wij erg jammer.
We hebben het samen opgepakt
en succesvol draaiende weten te houden!!
Wij hebben dan ook een geweldig gezellig  design team,
waar veel samenhorigheid in bestaat!
Ook zijn wij dankbaar voor jullie enthousiaste deelname!!
Natuurlijk mogen wij onze vaste sponsors niet vergeten!
Ook dankzij hun kunnen we blijven draaien!
 
Om dit alles te vieren hebben wij de volgende prijs voor de winnaar,
die gesponsord wordt door De Hobbykaart
 
 
MAAR.... dat is niet alles.....
ons team bestaat uit vijf personen.
 Wij gaan zelf ook nog eens vijf prijzen
weggeven aan de door ons gekozen top vijf.
Maar wat er te winnen valt kan je zien bij ieder teamlid,
op haar privéblog.
Ja, jullie lezen het goed, geen top drie maar een top vijf.
Dus in totaal maar liefst zes prijzen te vergeven.
Dus echt FEEST!!! Dat wij graag met jullie samen vieren!
Dus doen jullie allemaal gezellig mee?
Wij hebben voor jullie dan ook weer een hele leuke challenge!
 
Onze 100ste # is een Herfstbingo kaart
LET OP...
Wij vragen "echt hout" op jullie kaart.
 De bingokaart is hierop aangepast op 28-9, sorry voor de verwarring.
 

 
For the for the English participants, the translation:
SPIDERWEB - EMBOSSING - CUTTING DIE or PICTURE ANIMAL OF THE SEASON
( like owl, hedgehog, squirrel or spider).
AUTUMN COLOURS - LEAF(LEAVES) - WOOD
MUSHROOM - SENTIMENT - KRAFT PAPER
 
Voor de meesten wel duidelijk, maar even voor de goede orde.
Maak een kaart met tenminste  één rijtje  horizontaal,  verticaal of diagonaal.
Meer rijtjes mag ook maar is niet verplicht. 
Geef ook even duidelijk aan op je blog om welke rij/ rijen het gaat!!
 
Zoals altijd beginnen we met de voorbeeldkaart van de winnares van challenge #98
(van voor onze vakantiestop nog.)
 Gast designer Marlies heeft deze prachtige kaart voor ons gemaakt
en wil je weten hoe? bezoek dan even haar blog!!!
Ze heeft het rijtje embossing-bladeren-tekst gebruikt.
 
Ons team heeft ook weer prachtige voorbeelden gemaakt.
Toevallig heeft op één  DT lid na de gehele bingokaart gebruikt.
(full house)
 
DT Irene.
Heeft heel de bingokaart gebruikt.
 
DT Anita
Heeft ook de gehele bingokaart gebruikt.
 
DT Martine
Ook al de gehele bingokaart gebruikt.
 
DT Danoesja
De rijtjes herfstkleuren-blad(eren)-hout en
embossing-herfstblad(eren)-tekst
 
DT Gerie
Ook de gehele bingokaart.
 
 
Deze Challenge duurt tot dinsdag 24 oktober 13.00u en de volgende dag maken we de 
winnaars bekend en starten we weer met een nieuwe challenge.
 
Natuurlijk zien wij weer graag lekker veel inzendingen komen!
Wij kijken er al naar uit! Veel plezier!
We komen graag langs bij jullie om een reactie achter te laten.
Je mag met 3 creaties meedoen.

Groetjes van het Scr@p-Cards Team:
Gerie, Irene, Danoesja, Martine en Anita
 
 

26 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dames met deze mijlpaal!! Het was ook ontzettend leuk dat jullie het doorgezet hebben. EN dat vinden we in Blogland ook. Dat kunnen jullie wel zien aan het aantal deelnemers elke keer! Wat een prachtige voorbeelden hebben jullie allemaal gemaakt! Super!!
    Ik houd van Bingo's dus er komt zeker een kaart van mij bij tussen de rest!
    En ik hoop dat jullie nog lang doorgaan!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal en jullie maken er echt een feestje van. Ontzettend mooie voorbeeldkaarten, een superleuke challenge en ook ons nog zo gaan verwennen, wat wil een mens nog meer?? Nou, nr 1 worden bij een challenge en laat dat nu ook net vandaag het geval bij mij zijn..LOL dus ik feest vrolijk mee. Dank jullie wel, ik neem de badge mee, ik ben er trots op ;).
    Ik hoop dat jullie nog lang blijven bestaan, succes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met jullie 100e uitdaging..een prachtige mijlpaal is dit...en zeker weer een hele leuke uitdaging voor deze keer
    maar ook heeeeeel leuk vind ik dat ik met mijn kaartje 2e geworden ben in de top3...zooooo gaaf is dat en daar ben ik dan ook heel blij mee
    Super bedankt dames
    en ik ga zeker ook weer mijn doen voor deze challenge...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd met de 100ste challenge. Een hele prestatie en daar mogen jullie zeker trots op zijn. Ik ga zeker weer een poging wagen in deze bingo challenge. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd met de 100ste challenge. zo fijn dat jullie deze challenge blog door konden zetten. Veel succes!
    Prachtige creaties vanuit het team en gast-designer. super gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met jullie 100e challenge! Zo leuk en heel veel succes verder. Ik hoop dat jullie nog lang door mogen gaan.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd met jullie 100ste challenge.
    Wat een prestatie om dit te laten draaien en altijd met hele mooie voorbeelden en prachtige prijzen.
    Ik hoop dat we hiervan nog lang mogen van genieten en wens jullie nog een succesvol vervolg toe.

    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd met jullie 100e challenge. Ik wens jullie nog vele jaren er bij.
    Leuke challenge en prachtige voorbeelden.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met jullie 100e challenge en wat een leuke voorbeelden zijn er weer gemaakt
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met de mijlpaal van jullie 100ste challenge. Hoop dat er nog veel zullen volgen.
    Bedankt voor de mooie voorbeeldkaarten bij de nieuwe challenge.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met jullie 100ste challenge! Toppers zijn jullie!
    ik geniet altijd enorm van jullie schitterende voorbeeldkaarten en inderdaad is het ook fantastisch van al die sponsors die altijd weer mooie prijzen beschikbaar stellen!
    Dankjewel!
    ook ik probeer weer mee te doen met deze herfst uitdaging!
    Groetjes Anita



    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met jullie 100ste challenge, op naar de 200! Prachtige voorbeelden hebben jullie, zoals altijd, weer gemaakt! Bedankt dat ik een Gast mocht zijn voor deze feestelijke challenge.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd hoor met deze mijlpaal. Superleuk dat jullie dit op deze manier blijven doen. De voorbeelden dit keer overtreffen weer alles. Wat mooi gedaan allemaal. Toevallig was ik dit weekend ook aan de slag gegaan met een herfstkaartje. Ik ga hem denk ik straks nog op mijn blog zetten. Even kijken of ik de bingo kan gebruiken.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Eerst wil ik jullie feliciteren met jullie 100ste challenge. Top, want er gaat elke maand zoveel werk inzitten voor het DT team. Dit keer hebben jullie allemaal prachtige voorbeelden gemaakt. En dan lees ik net dat ik heb gewonnen met de vorige challenge, wat een verrassing zeg! Dank je wel!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van harte gefeliciteerd met jullie 100e challenge. Reuze goed gedaan!
    De voorbeelden zijn prachtig en ik ga zeker meedoen.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lieve Gerie, Anita, Danoesja, Irene en Martine,
    Van harte gefeliciteerd met deze 100ste challenge, dat is toch wel een feestje waard!
    Gerie en Anita, jullie mogen trots zijn op jullie doorzettingsvermogen en enthousiasme waarmee jullie indertijd een doorstart hebben gemaakt met dit blog.
    Het overlijden van dt maatje Marja was toch wel een diepte punt binnen het team.. Gelukkig zijn er ook heel veel mooie momenten te benoemen. Gezellig dat jullie dit feestje met jullie volgers willen vieren en super dat jullie persoonlijk hier ook nog een prijsje aan weggeven!
    Ik hoop dat wij nog heel lang van SCC mogen genieten!

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. 100 challenges dat zijn al heeel veeel kaarten. Een echte mijlpaal. Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen

  18. Hartelijk gefeliciteerd met deze 100e Challenge.
    Wat fantastisch om zover te komen!
    Ik heb mijn kaartje zojuist geplaatst en hoop dat e nog veel Challenges zullen volgen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Proficiat met jullie 100 ste challenge! Leuke variatie altijd aan uitdagingen, jullie doen het fantastisch! Succes in de toekomst!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd met jullie 100 ste challenge. Leuk tema.
    Zou je voor mij nr 28 kunnen verwijderen, ik had teveel challenges, sorry.
    Gr, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd met jullie 100ste challenge. Geweldig zoveel challenges en iedere keer een sponsor kunnen vinden. Super.
    Mooie creaties gemaakt en wat geweldig om te zien dat er een aantal volle bingo op hun kaarten hebben, knap gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Proficiat dames met jullie 100ste challenge. Een hele prestatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie mijlpaal, 100! Van harte dames! En ga natuurlijk lekker door zo. Mijn bingokaart heb ik net geplaatst. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  24. 100ste Challenge! Van harte gefeliciteerd dames. Allemaal een 💐💐💐💐💐.
    Ik mag graag meedoen met jullie leuke Challenges.
    Ook geven jullie altijd lieve reacties op de gemaakte kaartjes. Neem van mij aan dat ze gewaardeerd worden en graag gelezen.
    De voorbeeld kaartjes die jullie maken zijn altijd prachtig,ieder in een eigen stijl,heel inspirerend! Zo ook weer voor de 100ste Challenge
    Ga zo door!
    Marlies je hebt ook een super gastdesigner kaartje gemaakt.Heel mooi!
    Geniet van alle welverdiende leuke reacties.
    Waar is het feestje, hier is het feestje 🎶! Proost op jullie!
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuke opdracht en prachtige voorbeelden!!
    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd met de 100ste Challenge. Ik had net eindelijk eens even tijd om op de blogs van de DT dames te kijken, wat een prachtige herfstcreaties hebben de dames gemaakt. Echt genieten van al dat moois.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...